maandag 17 december 2012

AA ruil Corrie W en Joke



Dit zijn Corrie en ik
Deze AA heeft Corrie voor mij gemaakt:

"The Day the Lord created Hope was probably the same Day He created Spring"

Achter op de Aa zit een klein deurtje en daar staan allemaal schitterende teksten, ik maak het vaak open en lees ze , ze geven me hoop en sterkte, Dank je wel Corrie.

We need to feel more
to understand others
We need to love more
to be loved back
We need to cry more
to cleanse ourselves
We need to laugh more
to enjoy ourselves
We need to see more
other than our own little fantasies
We need to hear more
and listen to the needs of others
We need to give more
and take less
We need to share more
and own less
We need to look more
and realize that we are not so different from another world
where all can be peacefully live the life they choose




Ik heb dit patroontje nagetekend, naar een model van Clarice Cliff ik ben een grote bewonderaarster van haar werk ,zo schitterend van kleur!!!
Ook heb ik hier met verschillende soorten steken gewerkt, om diepte te krijgen in het borduurwerk.

Fijne dag allemaal groetjes Joke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank jullie voor jullie bezoekje,
Thank you for your visit
Tack för ditt besök
Merci pour votre visite
Gracias por su visita