maandag 17 december 2012

Ruil tussen Ineke O en Joke





Dit is Ineke, waar ik een paar jaar geleden op bezoek was, en waar ik nog met plezier aan terug denk
Welnu ik niet hoor,
Maar deze nacht zat er toch één vlakbij mijn oor.
Hij fluisterde; Vergeet jij de Amicorum niet en schrijf dan ook iets anders dan " toe, vergeet mij niet"?
Dus zit ik nu al uren
Te turen op dit blad
Ik wil heus wel iets dichten,
maar weet nog steeds niet wat!
en daarom, zie je schrijf ik
alleen mijn naam maar neer "Ineke"
En deze maakte ik voor Ineke:
Er zit een engel op mijn schoot,
Zij heeft mij uitgeloot,
Zij helpt mij door de dag,
Niemand die haar zag.
Maar ik weet dat zij er is,
en dat is voor mij genoeg.
Er zit een engel op mijn schoot, en zij heeft mij uitgeloot



Door deze AA ruil, is er een leuke vriendschap ontstaan, en daar ben ik dan ook dankbaar voor.

 Dank je wel Ineke, ook voor dit schitterende werkje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank jullie voor jullie bezoekje,
Thank you for your visit
Tack för ditt besök
Merci pour votre visite
Gracias por su visita