maandag 17 december 2012

AA ruil cuny en Joke



Cuny heb ik inmiddels al meerder malen ontmoet. Maar de eerste keer was eigenlijk wel een leuk verhaal.We leerde elkaar kennen via het Prikbord.
Cuny en ik spraken af in de Rijp, bij Sylvia. Ik was daar al en stond met Sylvia te praten, en dame kwam naast ons staan, en ging gezellig mee babbelen .Opeens zegt Cuny: ben jij eigenlijk Joke, waar ik mee afgesproken heb!!! (lol) ja dus, Nu we hebben toen onze eerste ontmoeting gehad, die heel gezellig was.
Dit was in Haarlem waar we met een paar anderen dames waren, maar daarover een anderen keer.

Lieve Joke
Wij hebben elkaar op 't PB gevonden
en blijven digitaal verbonden.
Met onze hobby's, vreugde en smart,
leven wij voort in elkaars hart.
Veel liefs Cuny van Collenburg
23 Febr. 2009
 En deze maakt ik voor Cuny:
Eenvoud is de ware Adel.
Die men zoekt in een meisjes hart,
Eenvoud is elk doen en laten
Ook in vreugde en in smart
Geen grootheid en gemaaktheid.
Schitterend als het klare goud
Dat is pas de ware eenvoud
waar men nog het meeste van houdt
Fijne dag allemaal groetjes Joke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank jullie voor jullie bezoekje,
Thank you for your visit
Tack för ditt besök
Merci pour votre visite
Gracias por su visita