zaterdag 3 januari 2015

Zo het word weer eens tijd om op mijn vriendschap blog

te schrijven , de keer is het Hannie (link)
 Ik heb Hannie en haar man, 2 maal mogen ontmoeten in Veldhoven, dat altijd veels te kort was,maar we hebben al jaren een leuk E mail contact , waar ik veel steun aan heb....en als ik vast zit, dan ga ik altijd, even naar Hannie haar site en dan kan ik zo genieten van alles was zij maakt.

Dit was Hannie haar inzending van 2014 in Veldhoven
 
kerstkaart 2014

kerstkaart 2013
Hannie maakt dingen waar mijn verstand stil van staat,en ik heb een paar schitterende kaarten van haar mogen ontvangen de afgelopen jaren, en ik wou dat ik bij haar in de buurt woonden, om af en toe even een inspiratie te kunnen opdoen, want wat Hannie met haar handen maakt, gaat mij  echt soms boven mijn hoofd.
En deze kwam met een borduurwerkje dat door Hannie werd gemaakt.
Geborduurd door Hannie
Hannie staat ook in dit schitterende boek van Henk Lijding,


Hannie haar werk hing toen ook in Veldhoven, tussen de Art Quilts.

Hannie heel hartelijk bedankt voor de steun de afgelopen jaren, en de schitterende borduurboeken die ik van je heb mogen ontvangen, waar ik jaren mee voort kan.

Hoop dat we nog een hele lange vriendschap mogen hebben.

Groetjes Joke

3 opmerkingen:

  1. Wat leuk, Joke . Ik werd er helemaal blij van, Zo leuk heb je over mij geschreven! Maar ook ik geniet van je vriendschap, al woon je ver weg. Hopelijk komen er nog veel keren dat we elkaar ontmoeten. Liefs en groetjes Hannie
    Ik heb al flink opgeschept over jou tegen een vriendin die ook erg veel borduurt! Ze ishelemaal weg van jou oude borduurpatronen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi verhaal over Hannie. Ik ben het zo met je eens. Zou wensen wat dichter bij haar te wonen. Dan zou ik een workshop kunnen volgen bij haar. Alleen durf ik niet zo goed te beginnen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellig en leuk zo'n vriendschap.
    grtjs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen

Dank jullie voor jullie bezoekje,
Thank you for your visit
Tack för ditt besök
Merci pour votre visite
Gracias por su visita