maandag 18 november 2013

Vandaag zet ik in het zonnetje Tony....................

Toen ik in Veldhoven was, was één, van de ontmoetingen met Tony. (Tony haar web-site)
Ze bracht een cadeau voor me mee:
Dit schitterend werkje, een log cabin maar dan in draden getrokken , het is schitterend en het heeft dan ook een pronkplekje in ons huis.

Tony is een kunstenares op veel handwerk gebied, als je idee op wilt doen, dan moet je beslist naar haar web-site gaan, want je kijkt je ogen uit, en je word vrolijk van de kleuren, waar mee zij werkt.
Het is niet alleen borduren, het is veel meer, dit is haar laatste project, is het niet enig die doos.

DE ontmoeting was enig, maar helaas veels te kort, dus heb me voorgenomen, als ik volgend jaar in Holland ben, ik een dagje bij Tony doorga brengen, en inspiratie opdoen, voor vele jaren die komen zullen.

Tony nog dank je wel voor het gezellige uurtje, en het mooie cadeau.

Liefs Joke en allemaal een hele fijne dag



3 opmerkingen:

  1. Wat bijzonder Joke, die logcabin in draden getrokken. Heel mooi. Ook die doos en ja, wat een heerlijk kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Joke, ik ben er gewoon van gaan blozen. Ik verheug me al als je hier komt, in het voorjaar Groetjes Tony.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi. Wat bedoel je met ... in draden getrokken ?

    BeantwoordenVerwijderen

Dank jullie voor jullie bezoekje,
Thank you for your visit
Tack för ditt besök
Merci pour votre visite
Gracias por su visita