maandag 17 december 2012

Ruil tussen Annlies H en Joke


Bloemen houden van mensen
Mensen houden van bloemen
Joke houdt van bloemen
Bloemen houden van Joke
Mensen houden van Joke
Bloemen hebben maar hart, dan kan stralen
Stralen doet Joke met heel haar hart.
Joke je bent een prachtmens.

Dank je wel voor deze lieve woorden Annelies


Deze maakt ik voor Annelies, ik wist niet veel van haar af! maar toen ze hem ontving was ze er zo blij mee, want ik had het thema "Going with the wind" gekozen voor haar, en dat had een hele speciale betekenis met haar trouwen!! Hoe het precies in elkaar zat weet ik niet meer! maar ik hoop dat als we web-log ooit terug krijgen, ik dat daar weer terug kan vinden. Ik persoonlijk, vind dit een van de mooiste die ik zelf heb gemaakt!

There was a land of Cavaliers, and Cotton Fields called the Old South.
Here in this pretty world Gallantry took its last bow...
Here was the last ever to be seen of Knights and there Ladies Fair, of masters and slave.........
Look for it only in books, for it is no more than a remembered in A Civilization Gone with the wind.
 Fijne dag allemaal groetjes Joke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank jullie voor jullie bezoekje,
Thank you for your visit
Tack för ditt besök
Merci pour votre visite
Gracias por su visita