maandag 17 december 2012

AA ruil Els en Joke

Els stuurde mee een stukje Nederland:
Denkend aan Holland
zie ik de breede rivieren
traag door oneindig
laagland gaan,
rijen ondenkbaar
ijle populieren
als hooge pluimen
aan den einder staan.


En hoe kwam ik tot de mijne! Nu Els schreef over onze liefde van de Engels artieste Jennie Rayment! ik had bij Jenny een workshop gedaan,in Peebles in Schotland, waaronder deze techniek!  Dus daarom heb ik dit kerk raam gemaakt voor Els.

"Experience is the name everyone gives tot their mistakes"
Oscar Wilde 1892



En dat vond ik toepasselijk bij dit !!! omdat ja!! ik leerde zo bij deze techniek mijn fouten, 

Fijne dag allemaal groetjes Joke




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank jullie voor jullie bezoekje,
Thank you for your visit
Tack för ditt besök
Merci pour votre visite
Gracias por su visita