dinsdag 18 december 2012

AA ruil tussen Marjan en Joke



Nu Marjan is dus inmiddels een hele goede vriendin geworden , en dat dus door een Amicorum.
 Als ik in Nederland ben, dan komt Marjan, altijd even gezellig koffie drinken, of we gaan een dagjes (gezellig) uit zoals hier naar Marken(waar Chris, ook bij was).

Als ik even een toe even in een dipje zit, pakt Marjan vaak even de telefoon op, en dan hoor ik: lucht je hart maar even!! en dan kan ik weer tegen! Dank je wel voor dat Marjan, ben dan wel eenzaam, maar nooit alleen, door mensen zoals jij. Ik hoop dan ook dat we een lange vriendschap houden, 
Lieve Joke
denkend aan jou in het koude Zweden, wilde ik iets typisch Hollands maken.
Vandaar de molen met bijgaand een deel van een liedje.
Holland met je koetjes en je weiden

Ik mag je zo gaarne lijden
Met je molens en je vliet
Holland al trek ik alle landen
Jou vergeten doe ik niet.
Dat je nog maar vaak terug mag komen.
Marjan.

Voor Marjan
Vriendschap is een van de zoetste levensvreugde
Velen zouden aan de bitterheid van hun beproeving
ten ondergaan,
hadden zij geen vriend gevonden.
" Charles. H. Spurgeon"



Deze heb ik zelf geborduurd op de hand,  vanaf de achterkant van de stof.

Nu Marjan onze vriendschap zal lang blijven bestaan, zet de koffie maar vast klaar! Joke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank jullie voor jullie bezoekje,
Thank you for your visit
Tack för ditt besök
Merci pour votre visite
Gracias por su visita