dinsdag 18 december 2012

AA ruil tussen Margreet en Joke

Dit zijn Margreet en ik
Margreet las dat ik bezig was met mijn Cwd en toen bood ze aan om een van de blokken te maken, zodat ik altijd een herinnering van haar had, als ik naar mijn quilt zou kijken als het af is! Helaas is mijn quilt nog lang niet af, maar heb wel een mooi blok .
En deze heb ik gemaakt voor Margreet:

Margreet.
Vriendschap is een stap durven zetten.
Je vertrouwen aan iemand schenken.
Vriendschap is geven zonder nemen
Vriendschap is delen en nemen.
Vriendschap is Helpen waar dat kan.
Vriendschap is luisteren, aanvoelen
Vriendschap is elkaar accepteren,
zoals we zijn.

Hier heb ik pompons gemaakt , 3 op elkaar gezet, en dat als een bloem verwerkt. 
Fijne dag allemaal groetjes Joke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank jullie voor jullie bezoekje,
Thank you for your visit
Tack för ditt besök
Merci pour votre visite
Gracias por su visita