zondag 21 april 2013

Vandaag zet ik in het zonnetje.....

Hilda , deze vrouw is op kaarten maken, een vakvrouw , ik heb er al vele van haar mogen ontvangen, en ik geniet er elke keer weer van als ik ze weer eens bekijk.

Van de week kreeg ik deze mooie
Deze kreeg ik met de kerst, wat het zo speciaal maakt, is dat het een stukje van Amsterdam is, waar ik altijd uit ging, en dit pandje links, zit een heerlijk restaurant waar we vaak kwamen.

Hier volgen nog wat meer kaarten van Hilda.






Hilda heel heel hartelijk bedankt voor al het moois,

Fijne dag allemaal groetjes Joke

7 opmerkingen:

  1. Gezellig om van dit soort kaarten te krijgen.
    Lekker zonnetje ?
    Hier helaas niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He wat lief, Waar je deze foto vandaan hebt weet ik niet. Waarschijnlijk van mij zelf. Zal eens een andere sturen. Deze is niet om aan te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat zijn zeker kunstwerkjes Joke. Respect voor de 'vakvrouw' hoor. Leuk om steeds weer naar te kijken.
    Groetjes, een goede reis en fijne weken in ons kleine landje.
    Liefs,
    Rian

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja Hilda maakt prachtige, kunstige kaarten.
    Hilda dit is heel mooie foto hoor!
    Lieve groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit zonnetje heeft Hilda verdient hoor. Ze maakt prachige kaarten. Ik heb er ook een aantal van haar hand. Het zijn allemaal kunstwerkjes op zich.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook ik ben in het bezit van een aantal prachtige kaarten van Hilda, maar dat niet alleen. Haar borduurwerkjes zijn ook prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank jullie voor jullie bezoekje,
Thank you for your visit
Tack för ditt besök
Merci pour votre visite
Gracias por su visita