maandag 17 december 2012

Ruil tussen Ati en Joke



Ati is ook een Nederlandse die in het buitenland woont, namelijk Noorwegen. We proberen elkaar steeds te ontmoeten, als we in Nederland zijn, maar of zij is net weg (zoals nu) of andersom, maar eens zal het lukken. Noorwegen is dan wel ons buurland, maar ik ben naar Ati, langer onderweg, dan als we in Nederland zouden afspreken.



Tijd
Alles is heimwee
Wolken en water
Alles is heimwee
Naar vroeger_naar Later
Vroeger is over

Later_een ster
Gisteren is oud
En morgen is ver.

Toon Hermans
 En deze maakt ik voor Ati

Als de lente komt dan stuur ik jou,
Tulpen uit Amsterdam,
Als de lente komt dan pluk ik voor jou,
Tulpen uit Amsterdam,
Als ik weder kom dan breng ik jou,
Tulpen uit Amsterdam,
Duizend gele, duizend rooie,
wens ik jou het allermooiste,
want mijn mond niet zeggen kan,
zeggen tulpen uit Amsterdam.


Nu Jullie snappen natuurlijk wel, waarom ik deze voor Ati heb gemaakt! onze vertrouwde tulp, in een Hollands tegeltje.

Groetjes Joke die dus nu in Holland zit.-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank jullie voor jullie bezoekje,
Thank you for your visit
Tack för ditt besök
Merci pour votre visite
Gracias por su visita