woensdag 19 december 2012

Nu helaas is dit ook maar alleen van mijn kant gekomen

wat ik erg jammer vind, want door Tineke ben ik ermee begonnen.
Hoe kwam deze ruil, door mij georganiseerd tot stand!! Nu deze begon toen ik Tineke ontmoete.Dat was bij Sylvia in de Rijp. Tineke en ik schreven al een hele tijd, en het was dus leuk om haar te ontmoete,
Ik stuurde Tineke er zelfs 2 want de eerste had ze niet ontvangen.
en dit was nummer 2
Ik probeer iets te vinden, wat bij de persoon hoort, hier bij Tineke, was dit, omdat ze in Egypte had gewoond, en van veel glinsters houdt. Plus dat haar leven doorweven is, door verhuizingen, en nooit op een plaats bleef.

  Lieve Tineke, Rozen verwelken, Schepen vergaan, maar mijn vriendschap voor jou ,blijft altijd bestaan.
Fijne dag allemaal groetjes Joke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank jullie voor jullie bezoekje,
Thank you for your visit
Tack för ditt besök
Merci pour votre visite
Gracias por su visita