woensdag 19 december 2012

Helaas is ook deze alleen maar bij Joke gebleven


Debbie
Deze heb ik gemaakt voor Debbie , ik wist dat ze thuis met een eigen studie bezig was. om allerlei patronen te maken, van black-work,dus ik vond deze heel toepasselijk voor haar.
Op die van haar schreef ik dit:
Lieve Debbie
Hoe onze vriendschap begon !
Ik wil je ontmoeten!
O, leuk!
Kom je halen van het station!
Hoe herken ik je?
Ik ben een 1.80 lange blonde schone, met blauwe ogen en maatje 36!!!!
"glimlach"

Helaas is de vriendschap zoals vele anderen in de jaren doorgebloed.

Deze heb ik gemaakt op 10 April 2009 
  

Fijne dag groetjes Joke

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Dank jullie voor jullie bezoekje,
Thank you for your visit
Tack för ditt besök
Merci pour votre visite
Gracias por su visita