maandag 17 december 2012

Amicori ruil tussen Annelies en Joke



Annelies en ik hebben elkaar eenmaal mogen ontmoeten, toen ik een bezoek bracht bij de Haan en Wagemakers in Amsterdam. Zoals jullie weten is Annelies ook de organisator van de siggys, en zo startte onze vriendschap via de internet 
Rechts met het rode jasje aan is Annelies,we waren op stap met een paar dames is Amsterdam, en ja dan moet je even langs bij de Haan en Wagenaar.


Dit is Annelies haar Aa voor mij.

Lieve Joke
Is het niet vrouw eigen om van het kille cyberspace
een warme ontmoetingsplaats te maken.
en daar het sturen van een amicorum elkaars hart te raken?
Warm groet Annelies.
En deze heb ik gemaakt voor Annelies.

Lieve Annelies.
The best way to know life
is to love many things.

Ik koos voor Annelies een patroon van Clarince Cliff
Ook Annelies hoop ik in mijn vakantie nog even te zien als ik in A.dam ben.

Fijne dag allemaal en bedankt Annelies ook jij voor deze ruil

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank jullie voor jullie bezoekje,
Thank you for your visit
Tack för ditt besök
Merci pour votre visite
Gracias por su visita