woensdag 19 december 2012

AA ruil tussen Roos en Joke

Roos en Joke in Veldhoven
Deze heeft Roos voor mij gemaakt, en ja ik ben een Stier.Achterop staat:Sterrenbeeld stier.
Betrouwbaar,
Krachtig
Levensgenieter
Doorzettingsvermogen.
Creatief
Praktisch
Veelzijdig
en huiselijk!!!!
Dit klopt allemaal.
Lieve Roos
Ik lag in een tuintje te slapen,
Toen kwam er een engel:
Die riep:
Joke , Joke je moet ontwaken
om voor Roos een amicorum te maken.
Deze maakte ik voor Roos. I Het thema "Engelen, kwam omdat Roos deze verzameld,

Het kerk raam patroon, heb ik toen der tijd gebruikt in mijn quilt voor de kerk.

Fijne dag allemaal groetjes Joke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank jullie voor jullie bezoekje,
Thank you for your visit
Tack för ditt besök
Merci pour votre visite
Gracias por su visita