woensdag 19 december 2012

AA ruil tussen Rina en Joke

Ja toen ik dus aan de ruil met Rina begon, wist ik dus niet wie Rina was, dus het werd moeilijk, later ontdekte ik dat Rina heel veel van log cabin´s houdt, en kijk eens wat een schitterende ze voor mij heeft gemaakt.

Ik kreeg hier bij een kaart waarop stond: Op de wc op mijn werk hangt dit gedicht. Steeds als ik het lees, word ik daar erg vrolijk van, dus daarom koos ik voor jou dit gedicht. Nu hier komt het dan, en als ik het lees word ik daar ook vrolijk van.'
Heppie.
Ik voel me zo heppie
zo heppie deze dag,
en als je vraagt:wat heppie
Als ik een vragen mag....
dus zeg ik:hoe wat heppie
wat heppik aan de vraag,
heppie nooit dat heppieje
dan ik hep vandaag?
Joke van Leeuwen.
Vriendschap en is nemen zonder gevenVriendschap is helpen als het kan
Vriendschap is meer dan woorden zeggen
Vriendschap is een beetje houden van
Fijne dag allemaal groetjes Joke

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Dank jullie voor jullie bezoekje,
Thank you for your visit
Tack för ditt besök
Merci pour votre visite
Gracias por su visita