maandag 17 december 2012

AA ruil tussen Liesbeth en Joke



Dit is een van de latere ruils tussen Liesbeth en mijzelf.
het kwam eigenlijk door mijn siggy met een rode hoed! Ik zei, tegen Liesbeth: wil wel een siggy ruilen met je!! of wil je een AA ruilen!! en Liesbeth riep: Ja leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuk en zo is het gekomen en zo is het gegaan.

Ik ben heel blij dat hij is aangekomen, en dat de post hem ook niet mooi vond, want Liesbeth had hem als fibermail kaart verstuurd, maar gelukkig, hij zit in mijn Pandora box, en ik kan van hem genieten.
Vogelvolk
Lijkt ochtenrood op avondrood
Jawel, maar het verschil is groot
tussen wat 's ochtends herbegint
en wat in de avond zich bezint.
Het vogelvolk start fanatiek,
maakt daarna stillere muziek.
en ´savonds fluit een enkeling
elegisch in de schemering.
Een gedicht van Willen Wilmink.
Deze AA is gemaakt door Liesbeth in 2010
 En deze heb ik voor Liesbeth gemaakt:
De Rode Hoed
Heeft U dat ook, Mevrouw
Voelt U dat ook zo aan
dat je ouder wordt
maar niet hebt afgedaan!
Een grote rode hoed
Een pimpelpaars gewaad
Een opgewekte snoet
Zo gaan we over straat
The Red Hat Society
Dat is een bonte stoet
van leuke vrouwen die
wet weten hoe het moet
Heeft U dat ook Mevrouw
Bent U daar ook aan toe!
Je gooit gewoon de remmen los
Maar weet niet hoe dat moet!
Verstop je niet, Mevrouw.
Het is nog veel te vroeg
want heus dat ouwe lijf
Dat is nog taai genoeg.
 
Dit is het lied van de Rode hoeden society,
 Fijne dag allemaal groetjes Joke


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank jullie voor jullie bezoekje,
Thank you for your visit
Tack för ditt besök
Merci pour votre visite
Gracias por su visita