woensdag 19 december 2012

Aa ruil tussen Jessy en Joke

Jessy schreef mag ik je ook iets anders opsturen!, en ik schreef terug: Ja natuurlijk, het maat niets uit wat we elkaar sturen, aan elkaar denken en iets van elkaar hebben is al zo iets bijzonders.Zo kwam deze ruil dus tot stand met schitterend handwerk van Jessy.
Dit maakte Jessy voor mij.
En deze heb ik voor Jessy gemaakt, helaas weet ik niet meer wat ik er achterop heb geschreven
Later kreeg ik nog dit schitterende handwerkje van Jessy
Fijne dag allemaal groetjes Joke

2 opmerkingen:

  1. Leuk om dit nog eens te zien, jammer dat er veel mensen zich niet aan hun woord houden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schöne Stickarbeiten.

    Liebe Grüße Grit

    BeantwoordenVerwijderen

Dank jullie voor jullie bezoekje,
Thank you for your visit
Tack för ditt besök
Merci pour votre visite
Gracias por su visita