maandag 17 december 2012

AA ruil Hilda en Joke



Nu deze is helemaal speciaal voor me, omdat Hilda helaas dit jaar te vroeg van ons heen is gegaan.
Ik leerde Hilda en Anton kennen, toen ze een paar jaar geleden, plotseling hier in Zweden voor de deur stonden, enig vond ik dat. Dat zou ook tevens hun laatste reis naar Zweden zijn, ivm met het ziek zijn van Hilda
25 mei 2009 Hilda en Anton bij mij in Zweden. Anton is een vogel-spotter, helaas was Angus er niet die dag.

Wees bevriend met de kleine dingen
met een kleine bloem die bloeit
met de vogeltjes die zingen' 
en vlindertje dat stoeit,
met de zilveren regendruppels 
en de heldere zonneschijn
Wees bevriend met de kleine dingen 
en je zult gelukkig zijn....
Dit schreef Hilda op 4 okt.2009



 Ik ben blij om Hilda ontmoet te hebben, ondanks haar ziekte, hield ze van het leven, ze genoot elke dag, Iedereen zal je missen Hilda.

Deze maakt ik voor Hilda, omdat zij en Anton dus zoveel van vogels hielden.
Vogel mag ik op je rug.
Gaan we naar de wolken.
Vogel, kom nu uit de lucht
Je moet even bukken.
Wat heb je zachte veren,
Zijn dat je mooiste kleren.
Als ik zelf vliegen kon,
Ging ik hoger naar de zon.
In de bochten niet zo snel,
Verder durf ik alles wel.



Na deze was ik echt vandaag even stil jongens, want dan besef je dat je een mens van een dag bent!
Lieve groet aan allemaal


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank jullie voor jullie bezoekje,
Thank you for your visit
Tack för ditt besök
Merci pour votre visite
Gracias por su visita