maandag 17 december 2012

AA ruil Chris en Joke



Ja dat is eigenlijk helemaal een verhaal apart. Chris en ik hadden een siggy geruild, en deze Aa,  toen ze hoorde dat ik naar Nederland kwam. Maar alles liep mis die weken, werd heel ziek, kreeg longontsteking, dus alle afspraken met Chris werden afgezegd, maar Chris zei: de dag voordat je weg gaat kom ik toch even, want ik wil je ontmoeten. Nu Chris kwam: het klikte meteen tussen ons, ook al zijn we, dat hebben we nu sinds 2009, uitgevonden, ying en yang, zoals ik het noem.
Die dag reed Chris me toch nog even naar Sylvia, want moest dingen inslaan, Tijdens het kijken zei Chris: Zou best naar Zweden willen komen, waarop Jookje zijn, doen! we kenden toen elkaar net 2 uurtjes! want ja als je voelt dat iets goed zit, moet je daar niet maanden over gaan nadenken, en Chris keek mij aan zo van!! meen je dat nu! Ja Chris dat meen ik! Dit was in de mei. Toen ik terug kwam, meteen geschreven, Chris die en die datum komt het ons het beste uit, en dan vlieg ik weer terug met je, met mijn moeder haar verjaardag, en Chris boekte dus meteen, en we hebben een heerlijke week gehad, ik zal daar wel weer eens over gaan schrijven, want we hebben zulke leuke plaatsjes aangedaan, die de moeite waard zijn om die weer te laten zien. We hebben een autootje gehuurd toen , we kregen een schitterende mooi Ford Fiesta, en ja het was een groot feest.
Chris en ik op het vliegveld in Stockholm
Lieve Joke
In een lief gebaar,
in een woord,
een telefoontje,
een fijne brief,
door al zulke dingen heen glanst even Gods grootheid en
goedheid op in je dagelijks bestaat.
Je leeft erop, erdoor.
Het geeft je de kracht die je nodig hebt om verder te gaan,
wat je proeft er Zijn liefde in,
die alles op maat snijdt voor jou,
zodat het helemaal past bij jou wezen.
Gemaakt door Chris Jones
 En deze heb ik gemaakt voor Chris:

Love is very patient,
very kind,
Love knows no jealousy;
love make no parade,
gives itself no airs,
is never rude, never selfish,
never irritated, never resentful,
.....love is gladdened by goodness,
always slow to expose,
always eager to believe the best,
always hopeful, always patient.
I Corinthians 13:4-8


Chris is in der loop der jaren mijn rotsje in de branding geworden, als ik even ergens niet uitkom! of even raad en hulp nodig heb , is Chris daar, die rust en warmte uitstraalt.

Fijne dag allemaal groetjes Joke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank jullie voor jullie bezoekje,
Thank you for your visit
Tack för ditt besök
Merci pour votre visite
Gracias por su visita